zondag 17 juni 2012
vrijdag 15 juni 2012
Shoppingnight Den Haag
een avondje Shoppingnight, nog niet eerder meegemaakt, ff de sfeer proeven
wat een mensenmassa! de catwalk… "kijk… kijken… koop… kopen…"
ik zie en lach mee :D wat een spontaniteit! een kadootje!
woensdag 13 juni 2012
Een fijne ontmoeting
ik dacht bij mij zelf...
op een dag ontmoet ik hem op straat
het is vroeg in de ochtend
wie zie ik daar in de verte?
the main man himself! :D
het was een fijne offline ontmoeting
Akbar = Straatkunst
www.flickr.com/photos/simeon_barkas/
www.facebook.com/akbar.simonse
dinsdag 12 juni 2012
maandag 11 juni 2012
Een herinnering – La Linea
toen ik hem zag rennen
een 'herinnering' tijdens mijn kinderjaren in Torremolinos (Spanje)
op televisie een mannetje op een witte lijn
Zie La Linea episode 1
zondag 10 juni 2012
Johan T.
op de Spuimarkt samen met Thanh-Tâm, Latte Macchiato en een flesje water
een voorbijganger… wilt u een magazine ‘Voorjou!’
“ik sta er in… met Mijn Verhaal!” vertelt Johan T. enthousiast. Wat is zijn verhaal?
Ik bezat de duurste auto’s de duurste rolexen en
de mooiste huizen.
Toch was ik niet gelukkig.
Vandaag een mooi verhaal gelezen die mij heeft verwonderd…
Veranderingen begint bij jezelf, leef!
Zie Voorjou! magazine, jaargang 2, zomer 2012. Maasbach
(nog geen link van het online nummer, zal het asap updaten wanneer het verschijnt)
Foto met toestemming van Johan T.
zaterdag 2 juni 2012
Een dag op kantoor
uren worden minuten, minuten worden seconden
het is kort… geniet!
maandag 21 mei 2012
donderdag 17 mei 2012
Wassenaar 2012
© Kunst en Fotografie Pascal Maramis
Mijn eerste Time-lapse experiment in combinatie met fotografie 'out of the city' locatie Wassenaar.
het is voor mij een eye-opener, een rust moment nemen
horen... zien... en doen!
een maatschappij die snel in beweging is
Muziek "A Million See" (Hypermagic) / CC BY-NC-SA 3.0
Inspiratie: Thi-Thanh-Tâm Maramis - Nguyen
dinsdag 15 mei 2012
dinsdag 1 mei 2012
vrijdag 20 april 2012
Een samenspel van schaduw, reflectie en licht
Spelenderwijs met simpele materiaal en een mooi weer heb je veel plezier
Een co-creatie met Thi-Thanh-Tâm Maramis - Nguyen
dinsdag 3 april 2012
Een schaduw op het Malieveld
Schaduwen... het was mij nog niet eerder opgevallen tijdens mijn levensreis
Ik kom ze overal tegen, nooit hetzelfde en altijd in beweging
Het blijft mij fascineren… ik leef mij uit en speel met hen
Op de foto Thi-Thanh-Tâm, locatie Malieveld
Inspiratie: Me Shadow en Mijn Transparantie
zondag 1 april 2012
Voedselbank inzamelingsactie 2012 (Leidschendam-Voorburg)
Inzamelingsactie ter ondersteuning van de voedselbank
Het zou superb! zijn als er in Den Haag zo'n mooie actie word ondernomen
Op zaterdag 31 maart hielden vrijwilligers van Rotary in de Albert Heijn een actie
Erg mooi... mensen in actie!
Met dank aan de moeder van Thi-Thanh-Tâm (^_–) zijn we deze actie tegengekomen.
Voor meer foto's zie Blogspot Mijn Transparantie van Thi-Thanh-Tâm en Pascal Maramis Flickr.
Zie voor meer informatie over de actie:
www.rotary.nl/voorschotenleidschendam
Zie voor meer informatie over de voedselbank in Leidschendam/Voorburg:
www.stichtingburen.nl
Klik voor meer info over adressen voedselbanken in Nederland.
donderdag 29 maart 2012
Roken
gisteren koffie bij September met Thi-Thanh-Tâm, na een super diner van Hot Wings en frietjes
een Frans accent, niet van hier, ik dacht aan… mister Blonde!
werk geklaard! en nu een sigaretje… muziek!
Video clip: Stuck in the middle with you
woensdag 28 maart 2012
"Den Haag heeft zijn charmes" - Mike Bailey
Vaak zie ik hem op straat met op zijn viool… leuke Ierse deuntjes!
Hij heeft vier jaar in de straten van Amsterdam gespeeld en nu speelt hij in Den Haag.
"Den Haag heeft zijn charmes" - Mike Bailey. Vaak staat hij bij de grote kerk. Hij speelt niet alleen de viool maar ook gitaar en is ook nog jongleur!
Op een zonnige middag, een leuk gesprekje met Mike Bailey, een sympathieke straatmuzikant.
Foto met toestemming van Mike Bailey.
dinsdag 27 maart 2012
Stoel gevonden!
stoel gevonden! op straat, Thi-Thanh-Tâm in het zonnetje, relaxt!
helaas was de stoel niet goed genoeg voor de kringloop, wat jammer...
het is goed om bewuster om te gaan met spullen die recyclebaar zijn
inspiratie Thi-Thanh-Tâm Nguyen
Abonneren op:
Posts (Atom)